نچاق

وبلاگ خاطرات

نچاق

وبلاگ خاطرات

شرحی از روزهای بعد تعطیلی عید

اگر برای شما بگم در این هفته روزی 4000  گام پیاده روی اجباری داشته ام شاید از وزنم کاسته شود مورد تشویق قرارم میدین؟هر صبح که بیدار شده ام در این هوای خوب به دنبال فردا های خوب قدم به خیابان گذاشته ام.ایدآل من 7000 گام است ولی کمتر موفق می شوم خود را راضی کنم .

در این ماه عینک دسته شکسته ام تعمیر شد.کیف زیپ از دست داده ام بایگانی شد.دستکش های فرسوده آشپزخونه ام با نو تعویض شد.ویزیت دکتر رفتم و خیالم راحت شد.لباس سال پیشم بخشیده شد.به پاکبان محله هدیه فرزند دار شدنش داده شد.برای مهمان ها سفره شام انداخته شد.و امیدم به زندگی باز سازی شد.کاش بشنوم فرموده اید از خودتان خشنود و راضی هستید.

نظرات 3 + ارسال نظر
Pari چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 23:53

سلام
بانوجون چقدر عالی .. امیدوارم همیشه همینقدر سرحال و خوب و خوش باشین و به گامهای مدنطرتون برسین..
من توی این سنم نهایت ۲۰۰۰ گام برمیدارم
بماند که مثل مادرها شام و ناهارم درست نمیکنم و سرگرم کتاب خوندن و یا کارهای خرده ریزه خونه هستم.. مثل جارو کردن گردگیری و شست و رفت لباسها و پهن و جمع کردنشون شستن ظرفها و از این قبیل خرده کار..‌ ایا من هم کارهام قابل افتخاره؟
مراقب خودتون باشین عزیزم
منم با همه کمی و کاستیهام سعی میکنم به خودم افتخار کنم

شما در حد خود عالی رفتار کرده اید

قره بالا چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 07:57

چه خوب
افتخار میکنیم بهتون

لطف دارید قره بالا جان

تیلوتیلو سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 15:35

چه یاداوریهای خوبی
واقعا ممنون
حتما منم میام مینویسم چه کارهایی باعث خشنودیم شده

ممنون تیلو جان که با من همکاری میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد