نچاق

وبلاگ خاطرات

نچاق

وبلاگ خاطرات

نطق کور یعنی جه؟

سلام

خود من هر وقت ناراحت باشم، نطقم کور میشه.

بعضی ها وقتی ناراحتند ،بیشتر حرف می زنند.

دیروز که دیدم نوه عزیزم ناراحته، بردمش رستوران و با همدیگه ناهار خوردیم.

نازنین کوچولویم! غمگین نباش.

نظرات 8 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 00:50

چه خوب

قره بالا سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 21:39

اوخی کوچولو

نوش جونتون

گیل‌پیشی سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 19:42 http://Www.temmuz.blogsky.com

مادربزرگ مهربان

نسیم سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 19:24 http://nssmafar.blogfa.com

خیلی کار خوبی کردین همین محبت های ریز هست که ابدا فراموش نمیشه
مادر بزرگ منو خدا بیامرزه همه نوه ها دوست داشتن حتی الان که چند تایی از نوه ها خودشون مادربزرگ شدن وقتی دور هم جمع میشیم همونا میگن کاش بتونیم مثل نن جون مهربون باشیم

khatoon سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 11:42 https://memories-engineer.blogsky.com/

چه مهربون
خدا برای هم نگهتون داره

ممنون از دعای خوب تون

سمیرا سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 11:15

خیلی کار خوبی کردین، مرسی که بردینش رستوران

سلام سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 07:24

با درود
نوه ام وقتی کوچک بود عدس پلو نمی خورد
یک بار که ناهار پیش ما بود
بهش گفتم عدس پلو داریم
گفت زنگ می زنی برای من جوجه کباب بیاورند

نوه زیبای من به غذا ایراد نمیگیره ولی جوجه کبا ب را بیشتر دوست داره.گفتم شاید کمتر غصه بخوره.خدا نوه شما را حفظ کنه.

حکیم بانو سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 06:41

سلام. خداوند شما را برای همه اطرافیانتان حفظ کند.

سلام خانم دکتر.خدا شما را نیز برای قد بلند و خواهرش و همسر و مادر و خواهر وبرادر حفظ فرماید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد